Novinky

Bottle
zpět

Seznamte se s hotely Barceló v České republice

Barceló Hotel Group_k

Barceló Hotel Group, jeden z největších hotelových řetězců na světě s více než pětaosmdesátiletou historií a španělským původem, přišel na začátku roku 2017 s novou strategií značek: jeho hotely změnily své názvy i loga a rozdělily se do čtyř nových kategorií. Proměna čekala také dva pražské hotely. Hotel Occidental Praha a Occidental Praha Five nahradily nynější názvy Barceló Praha a Barceló Praha Five.

Původní název i logo si naopak podržel na turisty zaměřený Barceló Old Town situovaný v centru Prahy a také Barceló Brno Palace. Ten loni splnil velmi přísná mezinárodní kritéria a stal se vůbec prvním pětihvězdičkovým hotelem v tomto městě. Dalším pětihvězdičkovým hotelem v České republice je i hotel Occidental Praha Wilson, který se otevřel na Václavském náměstí minulý rok.

Podle Area Director of Sales & Marketing českého zastoupení Barceló Hotel Group, Markéty Janatové nové logo tyrkysové barvy Occidental Hotels se štíhlým bílým písmem připomíná Středomoří s jeho osvěžující lehkostí. Jednoduché a elegantní logo symbolizuje i dostupnost nabízených služeb, byznys a komunikaci.

Hotely Occidental v Praze 5 a Praze 4 zůstávají na stejné adrese. A i v budoucnu budou příhodným místem pro obchodní setkání nebo konference, k čemuž už od svého založení směřovaly,“ uvádí Area Director of Sales & Marketing, Markéta Janatová.

„Nové čtyři kategorie Occidental Hotels & Resorts, Royal Hideaway Luxury Hotels & Resorts, Allegro Hotels a Barceló Hotels & Resorts umožňují otevírat nové hotely i v destinacích, kde již Barceló své hotely má, a ještě více tu expandovat. Nové rozdělení nám zároveň otevře dveře do dalších zemí světa,“ dodává Markéta Janatová.

Nová značka Occidental Hotels je orientovaná na snadnost a dostupnost nabízených služeb. Royal Hideway se zaměří na klientelu vyžadující nejvyšší možný luxus. Hotely Allegro umístěné převážně v přímořských letoviscích budou cílit na turisty a rodiny a Barceló Hotels &Resorts zůstanou městskými a odpočinkovými hotely s prémiovou lokalitou.

Za rozrůzněním značek stojí celosvětová konjunktura, která příznivě ovlivnila i hotelový byznys,”pokračuje Janatová.

Minulý rok byl pro Barceló Group velmi úspěšný a španělský řetězec zažil vůbec největší expanzi za poslední desetiletí. Do jeho portfolio přibylo 12 nových hotelů s 1923 pokoji – ty nejzajímavější se povedlo získat ve Španělsku, na Kanárských ostrovech, v Panamě a v Mexiku. Ale také v Praze, kde se v březnu 2016 na Václavském náměstí otevřel luxusní pětihvězdičkový hotel Occidental Praha Wilson. Další rozšíření skupiny Barceló se nyní má odehrát v Číně, kde se už loni Španělé spojili s čínským gigantem Plateno, aby společně dobývali asijský hotelový trh.

Sledujte nás na Facebooku